Tuesday, March 15, 2011

CONTEST SEUNIK NAMAKU

Waa...Aku nak join la contest ni..sgt2 menduga minda n i am sure to join da clubbbb!!!

This contest is about to tell bout your name....my fake name or real  name?hahaha...This contest is called...

                                 SEUNIK NAMAKU




                    Contest by ZIE....click SINI...


 Contest ni akan bermula dari 7/03 - 31/03/2011



1. Buat satu entry bertajuk "Contest Seunik Namaku"
2. Mestilah jadi follower teratak buruk zie ni ek..kalau tak nak pon tak pe.
tiada paksaan..tapi kalau terlepas sebarang update jangan salahkan zie OK..
3Letakkan banner yang comey kat atas tu dalam entry korang OK..
4Letakkan 1 picture korang yang paling comey/hensem. Pastikan tu picture korang Ok jangan letakkan picture orang lain plak.
5. Then, korang bagitaula namakorang yang sebenar..Lepas tu cerita la apa-apa pon mengenai nama korang & apa yanguniknya/istimewanya korang.
6Tag kan 3 orang kawan-kawan korang & pastikan dia tau OK..
7. Last sekali jangan lupa postkan link korang kat ruangan komen entry ni..

Alhamdulillah.....I am very proud to have my own name..NOR AZLINA BT ZAINAL ABIDIN...
People used to call me LYN... Arwah mak cakap....nak letak NOR kat depan supaya ada sinar cahaya pada diri aku bila besar nanti...ahaha.....aduyaii....nampak tak cahaya tu???haipp!! memain plakk...


Aku tak tau apa makna nama aku sampaila masa form 5 pi kelas Bahasa Arab..Ustaz Khairul Anuar ni cakap...nama aku maksudnya...CAHAYA PENGHUBUNG PERSAHABATAN...mak aiii....bapak la panjang...ntah ye ntah tidak...


Tapi..tapikkkk...kalo tgk pada diri aku n erti nama tu...macam kena jer...aku mmg suka berkawan n cari kawan..tak kira kawan lama atau baru...betul tak kawan2..hahaa?baik korang hangguk ..kalo tak aku hanggukkan kepala korang kat keyboard nihhh..hahah..


Tapi aku musykil....kalo dah tua nanti...dah jadi nenek...begitu unik nama aku kalo cucu aku nak wat salasilah dlm buku Kajian Tempatan diorang...


Cikgu:               APA NAMA NENEK KAMU?


kHADEEJA:    NAMA NENEK SAYA NOR AZLINA ATAU NENEK LYN...hahhaa....


Macam glemer gila!! Apa plak kata kalo nama nenek tu Erra Fazira??wowiieeee...Diana Danielle?waaahh..glemer laaaaaa nenek2 tua tu yerkkk!!! 


Okies....Arwah wan aku dulu..suka panggil aku AZLIN...Aku tak tau nape....Azlin jerkk...kalo dia panggil nama lain cam tak beshhh..


Org tak kenal mesti nak panggil aku LINA..bluekkkk...aku tak suka nama tuhhh...tak sesuai lalu ngan muka aku yg ayu ni..hahaha...bukan!Bukan!! I dont like people call me Lina or Ina...it's x me,kay!


My x-boy dulu2...panggil aku Nor...Blueekkk jugek coz aku geli n geleman...tapi sbb dah sayang kan masa tu...dia panggil aku Fasha Sandha pun aku sanggup terima..hahahhaha...


Orang Ganu plak..sesuka hati panggil aku LING....LING Siew Tim?Linngam???Ke Lingkup??haha...Yang pasti Ling tu mcm manja2 laaaa..Darling....Darling...hhahhaa...


Tapi dlm ID aku, aku lebey suka letak nama AZLINA ZAINAL...mcm da sinonim ngan nama aku...


Apa yang aku pantang???


KALO ORANG EJA NAMA AKU DEKAT LIKE...NORAZLINA...


Tak tau nape..tapi hangen 1 badan!hahha...mcm bukan aku kalo nama gitu...mmg pantang!!!!!


Aku suka kalo foreigners panggil nama aku...ada style...LYN!!Lyn!!! dia punya makhraj,tajwid...sedapppppp...hehehe......


Ramai kata nama aku ni sesuai ngn aku sbb ke gedikkan aku membawa diri di alam fana nihh..hahha...i mean...pembawakan watak aku n nama aku..ehh..cuba la kalo nama aku tukar jadi Sharipah Aini?mcm tak kena kannn.....kot2 Siti Nurhaliza mungkin la kott ....bluwekkkkk!!!!


Opkos aku berbangga sangat my parents gave me this name coz dgn nama ni,aku dah melangkah jauh bukan saja untuk teaching profession,tapi potential diri aku dapat kembang dgn pesatnya....hhuhuhu..


Bukan nye susah nak eja atau nak ingat nama aku...tapi org panggil pelbagai sgt....last2 kalo aku mula2 kenal orang..i just directly call my name..senang!So orang akan ingat itu aku!!! Lyn mana? Lyn yg gedik tu...hahahahha..ngok ngek!!! Cikgu Lyn yang mana?? Cikgu lyn yg ada bunga besar atas kepala!hahahahahhahahahahahahahhaha.....(headband aku la tu)


Sooo..........Aku rasa dah panjang lebar aku bleber pasal di sebalik nama aku yg aku cintai n hargai...aku sgt2 hargai nama yg parents aku bagi...bukan gaduh2 pun bagi...sekali pk jer...ekceli Tuhan dah tetapkan nama kita dulu lagiii....cuma kita je tak tau.....kena wat solat istikharah la...pk la..tgk makna la...so...apa2 pun nama kita..yg penting pembawakan diri kita..kalo dah nama AISYAH..tapi kaki judi,kaki botol...mcm tak sesuai......So bersyukurla ngn nama anda.....


* bagus gak tuan blog buat contest gini...aku jadi muhasabah diri ngan nama sendiri...


Aku nak kawan2 aku masuk la contest ni...



Mehla kita buat n bagitau dunia betapa berbangga nya u all ngan nama u all.........
Thanks  ZIE  coz buat contest gini..sekurang2 nya aku ble hapdet blog aku ni aaaa n ble muhasabah diri skek!! Thanx!!!


Opkos la nak menang n dapat hadiah yg comey tuuuuu!!!!


            Ni le empunya blog...dah tak tau gambar mana nak  upload...huhuhu

5 comments:

Fazleyatul Aini said...

what ??? u called me mokcik??? so not vogue okehhh. haha

ok nanti i jawab
mari tgk apa maksud nama i
keh keh keh

cutefroggie said...

hahha..ko la makcik nie.....buat ekk..kalo menang...bagi kaklyn hadiah tu

~FaatiNNasreeN~ said...

weh..kene menulisla ni...hahahpening nih...

cutefroggie said...

MEH bagitau apa ada pada nama angah!!

Anonymous said...

salam! hai..thanks ek join contest zie..selamat berkenalan ^^ gud luck ek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...