Sunday, April 17, 2011

A letter from Mom and Dad...

It touches me...

Mak..abah..im so sorry for what i have done to you...

Those who still have ur mom n dad ...please appreciate them...bawak la diorang pi mana2 yg diorang nak pergi..turutilah semua yg diorang nak sebelum terlewat.....tolong jgn kecilkan hati mereka....mereka dah tua...even diorang pernah ada buat salah atau zalim pada kita atau menderhaka pada kita...ingatlah...apa2 pun mereka tetap ibubapa kita.......kita yg patut sujud di kaki mereka...kita yg patut memohon kemaafan kepada mereka......

Mak........ruginya lyn tak guna sepenuh2 nya masa terluang mak semasa mak masih bernafas di dunia ini.....gantilah orang yg serupa muka ngan mak pun, tetap tak sama ngan apa yg mak ada.....Abah.....hanya abah yg Lyn and adik2 ada skang,....kami janji akan sentiasa buat abah bahagia....Abah....Maafkan Lyn sekiranya...Lyn pergi dulu dar abah....Lyn tak dapat jaga abah mcm amanat mak,......maafkan Lyn...




~sedihnya....~

3 comments:

Lya Colours said...

tsk tsk tsk
sedih plak. mak selalu suruh kita tolong jaga orkid dia tapi kita malassssssssss. tak suka la orkid2 ni. pasni nak rajin2 sket

N Hasanah said...

So sad..thanks for sharing..nk tgk mak ayah sokmo la..

::Azura Rahman:: said...

Lin.. zura jugak berharap dpt menjadi seorang anak yg baik kepada parent zura.. ape yg termampu zura berikan insya-Allah zura berikan yg terbaik.. sedih kalu ada org yg mensia2kan parent mereka.. tak kenang dik untung betol..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...